Utveckling

Min stora kille. Som du växer och utvecklas varje dag. Så underbart att få följa din utveckling. Tänk att du redan är 3,5 månad! Det har hänt så himla mycket. Från att va nyfödd och mest sova hela dagarna till att nu vara vaken mer, följa med blicken, skina upp som en sol när du ser mig eller pappa, le och göra massa ljud när man busar och leker med dig, vilja stå eller sitta istället för att ligga ner, ha en stark vilja. På bara 3,5 månad! Det blir bara roligare och roligare för varje dag som går.
Svårt att förstå att det går så fort. Varje utveckling har skett över någon sekund. Ni som har barn förstår nog vad jag menar. Man blir chockad över hur fort det går. Det har hunnit vara några utvecklingsfaser och efter varje fas/ en liten gråtstund så är de som att han har utvecklats så mycket, istället för att det ska gå sakta i några dagar/ veckor. Detta är så häftigt att få vara med om 💙




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kajsasfamiljeliv.blogg.se

Hej, vad roligt att du har hittat till min blogg! Mitt namn är Kajsa och jag är 24 år. Jag bor med min blivande man Kristoffer och vår son Charlie född 18/5-16. Vi har även en hund, en katt, kaniner, fåglar och fiskar. Jag älskar djur, är vegetarian sen ca 10 år tillbaka och älskar naturliga, ekologiska skönhetsprodukter. Här kommer du få läsa om och följa mitt familjeliv! :)

RSS 2.0