Träning

Alltså jag är så himla dålig på att träna. När vi flytta dit vi bor nu så skaffa vi gymkort. Gymade kanske några månader och nu har jag inte varit där alls på minst ett år. Jag tröttnar så himla snabbt. Och på detta gymet får man inte ens ha med bebisar. Så nej, idag ska jag säga upp mitt gymkort och försöka börja träna hemma istället när Charlie sover. 💪 någon som har tips på bra videos där man kan se övningar eller liknande?

Tilda
2016-09-04 @ 09:51:17
URL: http://nouw.com/tildix

Jag har också ett gymkort som jag inte använder. Det är värdelöst... Men ska försöka ta mig dit i veckan! (Hur länge har jag inte sagt det?? ;) )

Svar: Ja men visst är det.. hoppar man över en dag så blir det till två, tre och som nu ett helt år 😂 då hoppas jag att de går bra för dig nästa vecka! Hejaheja 😁
kajsasfamiljeliv.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kajsasfamiljeliv.blogg.se

Hej, vad roligt att du har hittat till min blogg! Mitt namn är Kajsa och jag är 24 år. Jag bor med min blivande man Kristoffer och vår son Charlie född 18/5-16. Vi har även en hund, en katt, kaniner, fåglar och fiskar. Jag älskar djur, är vegetarian sen ca 10 år tillbaka och älskar naturliga, ekologiska skönhetsprodukter. Här kommer du få läsa om och följa mitt familjeliv! :)

RSS 2.0