Nytt till Charlie

Var på strumpjakt till Charlie häromdagen och trodde aldrig det skulle kunna vara så svårt att hitta strumpor som passa. Han behövde en storlek större samt att de behöver vara större i resåren. Så yrade runt i flera butiker och kände och mätte så slutade med ett paket från kappahl och ett från cubus. Hittade inga enfärgade gråa som jag tycker är finast, hatar verkligen när strumpor inte matchar resten av kläderna så strumpor med mönster går inte hem här ;) sen blev det även en tröja och ett par byxor från kappahl. Älskar deras mjukisbyxor. De sitter superbra och så mjuka. Så de får vi införskaffa i några storlekar. Nu blev det storlek 86 så dröjer nog ett tag innan det kommer till användning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kajsasfamiljeliv.blogg.se

Hej, vad roligt att du har hittat till min blogg! Mitt namn är Kajsa och jag är 24 år. Jag bor med min blivande man Kristoffer och vår son Charlie född 18/5-16. Vi har även en hund, en katt, kaniner, fåglar och fiskar. Jag älskar djur, är vegetarian sen ca 10 år tillbaka och älskar naturliga, ekologiska skönhetsprodukter. Här kommer du få läsa om och följa mitt familjeliv! :)

RSS 2.0