Fredag

I veckan blev de lite nya kläder till Charlie. Två jättefina bodys från newbie som jag har velat ha länge, lite från h&m och lite från kappahl.
Idag ska vi iväg till en kompis som har en dotter i samma ålder som Charlie,ska bli så spännande att se hur de reagerar! De har ju träffats innan men då har de varit mindre så hoppas de tycker de är roligare nu.
Just nu ligger Charlie och sover tätt intill och jag ska snusa bebis innan de är dags att göra mat :)

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg
2016-09-30 @ 11:16:14
URL: http://mariaanderzon.se/

Gud va fina!!!

Svar: ja men visst är dem!!
kajsasfamiljeliv.blogg.se

Angelica
2016-09-30 @ 12:25:06
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Så fina saker, älskar newbies kollektioner! Jag har alla plaggen på dina bilder utom den med stålmannen och batman xD

Svar: tack! ja samma här. Tycker bara de börjar bli lite tråkigt med allt det randiga, ser ut som han har samma kläder hela tiden. Tycker de med lite mönster på är finare. Längtar till de med ugglor kommer ut :D haha nej vad roligt, vilken bra smak du har ;)
kajsasfamiljeliv.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kajsasfamiljeliv.blogg.se

Hej, vad roligt att du har hittat till min blogg! Mitt namn är Kajsa och jag är 24 år. Jag bor med min blivande man Kristoffer och vår son Charlie född 18/5-16. Vi har även en hund, en katt, kaniner, fåglar och fiskar. Jag älskar djur, är vegetarian sen ca 10 år tillbaka och älskar naturliga, ekologiska skönhetsprodukter. Här kommer du få läsa om och följa mitt familjeliv! :)

RSS 2.0